Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2008

Μιά φορά είπα και εγω να καλέσω τα κανάλια και να κάνω δηλώσεις σημαντικές για τη πορεία της ζωής μου(σ.σ προηγούμενο ποστ) και ήρθαν τα πάνω κάτω.

Ακραία καιρικά φιανόμενα παγετός και αποκλεισμός σε όλη τη χώρα.Εντάξει το πήρα το μνμ και δεν ξαναλέω τίποτα θα αφήσω τα πράγματα να κυλήσουν μόνα τους.

Σήμερα επιτέλους κατάφερα να φτάσω στη δουλειά με πολύ πολύ κόπο και αναγκαστηκά γιατί είμαι κλεισμένη μέσα από το Σάββατο και λίγες ώρες ακόμα να έμενα μέσα θα δάγκωνα τους τοίχους.

Ήταν 3 μέρες απόλυτης μούχλας από καναπέ σε κρεβάτι και από το κρεβάτι δεν άντεχα να φτάσω στο καναπέ...
Κοιμήθηκα πολύ (ίσως παραπάνω από ότι έπρεπε) έφαγα πάρα πολύ(ττι άλλο να έκανα?)και είδα σχεδόν δυο video club ταινίες.

Ωραάι ήταν δε λεώ αλλά ας μην το ξαναπάθω σύντομα γιατί δεν θα το αντέξω...
Αν και αυτή η βδομάδα ξεκίνησε από τη Τρίτη δεν υπάρχει καθόλου όρεξη για δουλειά το μυαλό ταξιδεύει και το κορμί ζητάει βόλτα (κακώς δεν τη κοπάνησα και σήμερα )

Άντε καλή βδομάδα να έχουμε και προσοχή στους δρόμους.....

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέραααα!

Καλά εσύ δεν θες να το πάθεις ξανά, είσαι και μικρό παιδί, εγώ μπορώ να το παθαίνω κανά δυο φορούλες το μήνα; Ετσι για αλλαγή!

Σε φιλώ κι αν μπορείς κοπάνα την ;)

Μαριλένα είπε...

Πραγματικά αυτο το κλείσιμο σπίτι το Σαββατοκύριακο, χάλια ήταν..

ούτε που κατάλαβα πως ηταν σ/κ

φιλιά και καλη βδομαδα :))

Dee Dee είπε...

Η Η freedoula εννοει οτι ειναι μεγαλη;;;; Δεν θα με πειραζε αλλα να, εχουμε μικρη διαφορα και παιρνει η μπαλα κι εμενα, καταλαβες;;;

Αργησα λιγο αλλα σου βρηκα μια λυση superb για την απο κατω αναρτηση, πανε να δεις.

Και με ελεφρα πηδηματακια κοπανα την απο τη δουλεια:)

φιλουμπες!!!

koulpa είπε...

χαχα.. εγώ μάλον το ήχα ανάγκη.. μιά χαρά τα πέρασα εσώκληστος..:):)
Καλή (υπόλοιπη) εβδομάδα:):)

Σκορπινα είπε...

Σε γουστάρω τρελλά κάρμα!!!
Πήρες δυνάμεις αυτό το σ-κ-δ και θα το παραχέ...ς τώρα...Ξέρω ξέρω, δεν μπορείς να κάνεις και αλλιώς....Άντε να περάσεις τέλεια!!!
Και που 'σαι!
Πιές και ένα σφηνάι για πάρτη μου!

Σματς!

Υ.Γ.Αν και σχεδόν μισή αυή η εβδομάδα, εγώ νιώθω ότι είναι ατελείωτη!!

Πάω να χωθώ στο κρεβάτι με dvd...Εγώ δεν χόρτασα καθόλου....:P

fevis είπε...

Συμπάσχουμε όλοι... Απο καρδιάς...:-)

Dee Dee είπε...

Εχεις πασα για παιχνιδακι στο DeeDee2