Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2008

Να θυμηθώ από Δευτέρα :

* να σταματήσω να ξενυχτάω
* να σταματήσω να πινω τόσο όταν ξενυχτάω(πάει το στομάχι)
* να κατσω και λίγο σπίτι
* να δω τους γονείς μου (που ζουν στο ιδιο σπιτι με μενα)
* να συζητήσω για όλα όσα με απασχολούν με αυτούς που με απασχολούν
* να τα βρω με τον εαυτό μου γιατί κάπου στη πορεία τον έχασα
* να ξεκολλήσω από αυτόν τον άνθρωπο που με ταλαιπωρεί
* να ερωτευτώ...
* να αποπλανήσω
* να αποπλανηθώ

* να βάλω πληντύριο(δεν θα χω ρούχα σε λίγο )
* να σταματήσω να τρώω delivery
* να πάρω πέντε κιλά (23 χρόνια παλέυω ήρθε η ώρα του)
* να κόψω το κάπνισμα
* να παω να δω τη γιαγία μου (ντρέπομαι που παραμελώ ανθρώπους που λατρεύω)
* να ζητήσω συγνώμη σε όλους όσους άθελα μου πλήγωσα

* να αλλάξω ριζικά τη ζωή μου



αλλά όλα αυτά από Δευτέρα σήμερα είναι Παρασκευή και δεν έχω όρεξη για σκέψη και προβληματισμό θα βγώ θα πιω θα διασκεδάσω θα περάσω καλά .......

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αυτα καλο μου παιδι δε γινονται απο δευτερα και τελειωνουν σε μια βδομαδουλα! μιση ζωη θες για να τα κανεις όλα!
αλλα δε σε φοβαμαι, εσυ εισαι αστερι!
καλο σαββατοκυριακο!

Ανώνυμος είπε...

παραμελησε τωρα τους δικους σου για να μην τους παραμελησεις στο μελλον...φιλια!

Talisker είπε...

Eδω ειμαι και σε περιμενω!!!

για κανε -χα!!!!!!!!

-ποσα ειναι αυτα???

θα σε φτιαξω εγω καλα αυριο να μαθεις να γυρνας τετοια ωρα.
-κοΙμησου!
::)

koulpa είπε...

xaxa.. ένα ένα και σιγά σιγά..:):)
Ευτυχητε!!:):)

? είπε...

ας τα θυμηθώ κι εγώ..! καλό σαβ/κο!

Σκορπινα είπε...

χμμμμμ!!!
Κάρμα μου...
Αρχικά κόβεις το κάπνισμα, μετά έρχονται όλα τα υπόλοιπα...Άκου τον παλιό...
Ξέρω τι σου λέω....
:-)

Φιλια πολλά και καλά ξενύχτια!!!

Ανώνυμος είπε...

Και σιγά μην τα κόψεις! Και σιγά μην θυμηθείς! Και γιατί παρακαλώ; Δεν θέλω τέτοια! Εχεις πολλές Δευτέρες μπροστά σου, που δεν θα θες ούτε να κουνηθείς.

Roadartist είπε...

ωραια ολα .. αλλα κυριως τα πνευματικα..:) αν και μερικα θα σου ερθουν απο εκει που δεν το περιμενεις χωρις προγραμμα (π.χ. το "να ερωτευτω".. )
:)

..αγγελόσκονη.. είπε...

είναι Δευτέρα...χιχιχι!!

artou είπε...

lifewhispers

λες ε?και εγω που χάρηκα οτι θα τα καταφέρω...

την καλημέρα μου

una mama
αυτό κάνω αυτό κάνω και χωρίς τύψεις μπορώ να σου πω

(ντροπή μου)


Talisker
αστα τώρα μη τα ρωτάς είναι μια ώρα δύσκολη τα λέμε το πρωί


koulpa
ναι κυρίως σιγά σιγά
την καλημέρα μου

artou είπε...

Νίκος Κ.

άσε από την άλλη δευτέρα γιατί η χθεσινή πέρασε γρήγορα

Σκορπίνα
μια φορά είπα και εγω να δείξω πηγμή και αποκλείστηκε ο κόσμος ουφ δεν ξαναλέω τίποτα πια


Freedula
το πήρα το μνμ με το καιρό και άλλαξα γνώμη

Υ.Γ όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια ο θεος γελάει

Roadartist
μακάρι μακάρι μακάρι

αγγελoσκονη..
είναι Τρίτη χιχι

Dee Dee είπε...

Το θεμα των κιλων το καλυπτω εγω, πες που θελεις να στα στειλω και ποσα, βαλε κατι παραπανω απο πεντε, να ξελαφρωσω κι εγω λιγο!

Με το ποτο το εχω παθει κι εγω, το αντεχω το ρημαδι και κατεβαζω πολυ, οχι τοσο συχνα πλεον....αντε θα ανηκουμε στους Επωνυμους Αλκοολικους σε λιγο.

Την καταστροφη εφερες με τις δηλωσεις σου.......ποσο ζηλευω που χιονισε σε σας!!!

xxx

iLiAs είπε...

..το τσιγάρο αν κόψεις και τ' άλλα όλα τα προσπαθείς χωρίς άγχος :)