Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2007

Επισκεψεις σε φιλους...






Δεν είχα σκοπό να αλλά ξω τόσο σήντομα το παρακάτω κείμενο αλλά ένιωσα την ανάγκη να χαρίσω μερικές φωτογραφίες σε αξιόλογους φίλους που βρήκα εδω μέσα.
Σας ευχαριστώ όλους που δεν με ξεχνάτε και ερχόσαστε συχνά και τα λέμε...

στην una mama...και όχι μόνο




για να πετάξεις μακρυά....














στην tsaperdona γιατί αυτό παθαίνω όταν τη διαβάζω











στη betty γιατί της αρέσει να ασχολείται με το φεγγάρι











στη Μαριλένα για να έχεις και ένα γατάκι από μενα









και μία για το ραφάκι σου να της κάνει παρέα







στην trelofantasmeni που τρέχει συνέχεια το τελευταίο καιρό











στην ενεσούλα μου γιατί γιατρεύει πάντα τις πληγές μας
Όχι οχι τους υπόλοιπουςε φίλους μου δεν τους ξέχασα θα τους φέρω τα δώρα τους αργότερα γιατί τώρα πρέπει να φύγω.
ΥΠΟΜΟΝΗ...































4 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Βρε κοριτσάκι μου, τι γλυκό παιδί που είσαι :))

Ευχαριστώ πολύ και γω και το Ραφάκι μου :))


φιλί και καληνύχτα x

Ανώνυμος είπε...

ευχαριστω πολυ artou μου!! η αληθεια ειναι πως τρελαινομαι για πεταλουδες...συμβολιζουν για μενα πολλα πραγματα οπως...ευαισθησια, ομορφια, ελευθερια...

να σαι καλα!...

καλο σου βραδυ! : )

betty είπε...

Σ'ευχαριστώ για το δωράκι, το καλύτερο πάντως είναι το χαμόγελό σου!

kanataki είπε...

μικυς και καρδούλες καρδούλες καρδούλες?????


υγ χαχαχαχαχαχαχα!!!
υγ γλυκό μουουουουο