Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009

Εντάξει η καταιγίδα πέρασε και ο ήλιος (με τα κοφτερα του δόντια βέβαια) βρήκε πάλι το δρόμο του.
Να δούμε που θα με βγάλει αυτή η ιστορία.Αυτό που εμπέδωσα για ακόμα μια φορά βέβαια είναι οτι όλα μα όλα τα πράγματα στη ζωη εκτός από τρόπο θέλουν και κόπο.

Αααα να μην το ξεχάσω γιατί τα νεύρα μου κορδόνια έχουν γίνει.Ζητείται διαμέρισμα μέχρι 60τμ ανθρώπινο κατοικίσιμο με αυτόνομη θέρμανση σε περιοχές Γέρακας Παλλήνη Ανθούσα Γλυκά Νερά
αααα και μέχρι 400€.

Έχω δει οτι χάλι κυκλοφορεί σε σπίτι(καλά σπίτια δεν τα λες αχούρια τα λες) και να προσπαθούν οι χαρούμενες σπιτονοικοκυρές να με πείσουν οτι είναι και χαριτομένα κιόλας.Υπόγεια και κάτω και όταν τολμούσα να ρωτήσω για πόρτα ασφαλείας με κοιτούσαν σαν εξωγήινο.
Και φυσικά ο κάθε παλαβός ζητάει όοοοοσα του λείπουν για να ολοκληρώσει το μηνιαίο εισόδημα του.

Γι αυτό σας λέω είμαι καλή κοπέλα και ήσυχη.Αν έχετε καμιά γνωστή καμια γειτόνισσα έστω καμια θεία βρε αδερφέ που να νοικιάζει κανένα ανθρώπινο δωματιάκι πείτε μου θα με σώσετε από την ψυχολογική κατάρευση.

Ψυχικό θα κάνετε.Την καλησπέρα μου !!

6 σχόλια:

Dee Dee είπε...

Διοροφη μεζονετα, 4 ετων, 450 ευρω...... ειναι νομο Θεσσαλονικης... πειραζει;; :):)

Σκεψου το παντως, να μια ευκαιρια να μας ερθεις κατα πανω :):)

Καλη εβδομαδα αρτου μου!


(Τα Σαββατοκυριακα παντα εξαφανιζομαι. Οταν συμβει το ευχαριστω θα βαλω καποιον να το ανακοινωσει στο μπλογκ μου!)

artou είπε...

dee dee moy

ακούγεται τέλειο και βέβαια εξωπραγματικό για τα δεδομένα της Αθήνας


(είπα και εγω τι έγινε)

την καλησπέρα μου

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΓΩ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑ.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΥΠΟΜΟΝΗ.

Σκορπινα είπε...

Αχ κουκλάκι μου...

Αρχικά, να ξέρεις ότι πάντα βγαίνει ο ήλιος...Ακόμα και στο Λονδίνο που βρέχει 360 μέρες το χρόνο έρχεται και αυτή η 1 που βγαίνει ο ήλιος...

όσο για τα σπίτια, σε νιώθω και το ξέρεις...Θέλει πολύ υπομονή και κουράγιο...θα τη βρείς και εσύ τη φωλίτσα σου...

Μουτς!

D.Angel είπε...

Λυπάμαι που δεν μπορώ να σε βοηθήσω!Είμαι Ν.Προάστια!
Φιλιά και υπομονή!

artou είπε...

Σκρουτζάκο μου

σ ευχαριστώ που πέρασες
την καλημέρα μου

σκορπίνα

το ξέρω οτι με νιώθεις αγάπη μου


angel
δεν πειράζει καλή μου
την καλημέρα μου