Παρασκευή 18 Απριλίου 2008

Το αποψινό θέμα συζήτησης παρακαλώ να του δώσετε τη πρέπουσα προσοχή και να το σκεφτείτε καλά!

ΠΡΟΞΕΝΙΟ-ΓΝΩΡΙΜΙΑ-ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

Είναι κάτι που κάνω από πολύ παλιά προξενεύω κόσμο αλλά όχι με την ένοια αυτή.Κάνω γνωριμίες σε φίλους μου λεω τα καλά μου λόγια και από κει και πέρα αν γίνει έγινε.

Παλιά ήμουν πολύ καλή σε αυτό, σε σημείο που παντρευω το ξαδελφο μου σε λίγους μήνες με μια παλιά μου συμαμθήτρια.

Αλλά ποτέ δεν ήθελα να το κάνουν σε μένα αυτό είναι μια μεγάλη αλήθεια.Εγώ όταν γνώριζα φίλους μου μεταξύ τους ήμουν πολύ προσεκτική και δεν εκαναν κανέναν να νιώσει άβολα και κυρίως να νιώσεις οτι τον "προξενεύω" πολύ άσχημο συναίσθημα και ειδικά σε αυτές τις τότε μικρές ηλικίες .

Πριν λίγες μέρες με πλησίασε μια συνάδελφος-φίλη στο γραφείο με σκοπό να μου γνωρίσει το κουμπάρο της ο οποίος είναι μόνος και νομίζει οτι θα ήταν μια καλή γνωριμία(με βλέπει μόνη τόσο καιρό και ανησυχεί)

Όλα καλά μέχρι εδω αλλά η συγκεκριμένη κοπέλα δεν έχει καθόλου τακτ και το όλο θέμα έγινε πολύ γρήγορα απότομα και κυρίως σαν ΠΡΟΞΕΝΙΟ!!
Βρεθήκαμε λοιπόν σπίτι της δήθεν τυχαία για μένα αλλά πολύ καλά σχεδιασμένα για εκείνους.

¨Ενιωσα λοιπόν φοβερή αμηχανία και κυρίως σαν να με δείχνανε και να με παζαρεύανε για πούλημα.Με αυτά και με εκείνα ο άνθρωπος εκ πρώτης δεν μου ήταν αδιάφορος αλλά η όλη ίντριγκα που κρύβεται από πίσω μου δημιουργεί αμηχανία και ενα περιεργο συναίσθημα.

Για να μην σας κουράζω όμως πολύ τα φερανε από δω τα φέρανε από κει και με στέλνουνε σημερα σε ραντευού μαζί του για φαγητό.
Υπό άλλες συνθήκες ίσως και να μου άρεσε αλλά τώρα δεν ξέρω αν θέλω να παω και γενικα αν θέλω να μπω σε αυτή τη διαδικασία.Θα μου πεις τώρα εσυ που διαβάζεις μην κλωτσάς τη τύχη σου και τι έχω να χάσω.Την αξιοπρέπεια μου ίσως?Που επέτρεψα να με προξενέψουν?Και είμαι μόλις στα 23 τι φοβήθηκε μην της μείνω στο ράφι???


Εσείς τι γνώμη έχετε για τα προξενιά και τις γνωριμίες?Και αν είσασταν στη θέση μου τι θα κάνατε?

10 σχόλια:

ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΑΙ είπε...

ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ

artou είπε...

ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΑΙ

καλησπέρα και καλώς ήρθες!

Σκορπινα είπε...

Έχεις δίκιο...
Παρόλα αυτά, εγώ προτείνω να χαλαρώσεις και να το απολαύσεις...
Μην αφγχώνεσαι για τίποτα...Δεν χρειάζεται!

Σματς!!!

Μαριλένα είπε...

εγώ πάλι, δε βλεπω πως εχεις δικιο.
λίγο χιουμορ βρε μωρό μου, και θα γελατε κι εσύ κι ο επίδοξος μνηστήρας.
μη τα παιρνεις ολα τοις μετρητοίς και τοσο σοβαρά.
σιγά μην έκανε η φιλενάδα σου και εμποριο λευκής σαρκός!
σ' αγαπαει, το καλο σου θέλει και αν δεν έχει και τακτ, ε, δεν εγινε και κατι φοβερο.

και στην τελική, αν δεν γνωρισεις το μελλοντικο σου αγορι απο τους φιλους σου, που μενει; στο μπαρ, στην παραλια..
καλυτερα το βλεπω, με τους φιλους..

φιλάκια :))
(και μη μου στεναχωριέσαι για πραματα που θα πρεπε να γελας!!)

Μαριλένα είπε...

εγώ πάλι, δε βλεπω πως εχεις δικιο.
λίγο χιουμορ βρε μωρό μου, και θα γελατε κι εσύ κι ο επίδοξος μνηστήρας.
μη τα παιρνεις ολα τοις μετρητοίς και τοσο σοβαρά.
σιγά μην έκανε η φιλενάδα σου και εμποριο λευκής σαρκός!
σ' αγαπαει, το καλο σου θέλει και αν δεν έχει και τακτ, ε, δεν εγινε και κατι φοβερο.

και στην τελική, αν δεν γνωρισεις το μελλοντικο σου αγορι απο τους φιλους σου, που μενει; στο μπαρ, στην παραλια..
καλυτερα το βλεπω, με τους φιλους..

φιλάκια :))
(και μη μου στεναχωριέσαι για πραματα που θα πρεπε να γελας!!)

fevis είπε...

Εγώ άμα δεν μου ήταν αδιάφορος θα πήγαινα... Όσο για την αξιοπρέπεια σου, πίστεψε με, δεν την χάνεις με τέτοια... Με άλλου είδους συμπεριφορές χάνονται οι αξιοπρέπειες... Άντε λοιπόν και να το ευχαριστηθείς...

Ανώνυμος είπε...

καλε ειναι δυνατον να σκεφτεσαι τετοια; ρε κοριτσι,μικροι εισαστε και οι 2 ξερετε πολυ καλα πως να χειριστειτε το θεμα του προξενιου και να το πλεξετ με χιουμορ και να κανετε και μια αξεχαστη εξοδο , εννοειται φυσικα να πας αφου δε σου ειναι αδιαφορος, απο εκει και περα δε νομιζω οτι ειμαστε σε αλλη δεκαετια. μπορει να μη συμπεριφεθηκαν προσεκτικα οι φιλοι σου, αλλα δε πιστευω οτι θα αντιδρασεις οπως εκανα οι κοπελες το '50!! αντε βρε, και καλα να περασεις (και να μας πεις μετα)

diastimata είπε...

Καμία σχέση με προξενιό. Δεν τα... ζήσατε αυτά. Απλά, κάποιος άνθρωπος έφερε κοντά δύο ανθρώπους που, ίσως, ταιριάζουν.

Dee Dee είπε...

Πιστευω οτι κι εγω θα ενιωθα αβολα. Αν μπορουσα να τα βγαλω περα με την ντροπη μου, θα πηγαινα.
Και τι εχεις να χασεις, οπως ειπες!! Και οπως λεει και η fevis η αξιοπρεπεια δεν χανεται ετσι, μη μου ανησυχεις!!

Ευχομαι να περασες ωραια και να ανανεωθηκε το ραντεβου!!!

Happy Dream Media είπε...

ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.ΘΑ ΑΦΗΝΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΕΝΑΝ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ