Δευτέρα 3 Μαρτίου 2008

BLOGOΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ! ! !

Έχω προσκλήσεις για παιχνιδάκια και πολύ άργησα να ανταποκριθώ dee dee μου σε ευχαριστω για τις προσκλήσεις!

Και ξεκινάω με τα 7 κακά της μοίρας των άλλων(ελλατώματα)

* Ζήλεια: νομίζω το μεγαλύτερο βάσανο του χαρακτήρα μου και για μένα αλλά και για τους άλλους είναι οτι οταν με πιάσει δεν ελέγχομαι ζηλέυω και όταν μου δώσεις και την αφορμή τότε μαύρο φίδι που σε έφαγε

*Παρορμητισμός: Ένα ακόμα ιδίωμα του κατα τα άλαλ τέλειου εαυτού μου. Είμαι άνθρωπος αυθόρμητος λειτουργό για τη στιγμή λέω αυτό που σκέφτομαι χωρίς φόβο και με πάθος κάνω αυτό που σκέφτομαι τη στιγμή που το σκέφτομαι.
Εντάξει δεν είναι πάντα άσχημα τα αποτελέσματα αλλά τις περισσότερες φορές τρώω τα μούτρα μου, βέβαι οφείλω να ομολογήσω οτι δεν έχω σχεδόν ποτέ απωθημένα και δεν σκέφτηκα ποτέ "αν το είχα πει τι θα είχε συμβεί"?Το είπα και είδε τι συνέβη και αν δεν το είχα πει δεν θα είχε συμβει απολύτως τίποτα

*Νευρική: Δυστυχώς εκνευρίζομαι πολύ εύκολα και πολύ πιο εύκολα νευριάζω με αποτέλεσμα να μην μπορώ να ελέγξω τα νεύρα μου και σε συνδυασμό με το προηγούμενο χάνω σχεδόν πάντα το δίκιο μου γιατί απλά δεν εχω υπομονή να αφήσω τον εαυτό μου και τον άλλο να ηρεμήσεις και να το λύσω μετά Όχι τώρα όλα τώρα και "σντούπ¨στο τοίχο .

*Φωνακλού:Πω πω μην βρεθείς μπροστά μου όταν φωνάζω χωρίς μπαμπάκι για τα αυτιά γιατί κινδυνεύεις να κουφαθείς μιλάμε για τσιρίδα οχι αστεία αφού απορώ και εγω με τον εαυτό μου που τη βρίσκω τόση δύναμη ώρες ώρες

*Γκρινιάρα: Εντάξει το παραδέχομαι μ αρέσει να γκρινιάζω να νιαουρίζω και να "παραπονιέμαι" εύκολα και για πράγματα χαζά αλλά δεν το κόβω γιατί μ αρέσει....


Εντάξει δεν λέω άλαλ γιατί μόνο αυτά που διαβάζω με έπιασε κατάθλιψη.Τα μαύρα μου τα χάλια έχω ουφ!



Δεύτερο παιχνίδι να πω "σ'αγαπώ" με δυο τραγούδια

μμμ δύσκολο πολύ δύσκολο πώς να διαλέξω μόνο δυο...?λοιπόν για να δούμε.....

Στίχοι: Ρόνη Σοφού
Μουσική: Γιώργος Νιάρχος
Πρώτη εκτέλεση: Μαρινέλλα

Είσαι εκείνος που μπορεί αγάπη να μου δώσει,
ώριμος άντρας και παιδί,
μια φλόγα δηλαδή.
Κι όμως ποτέ δεν έχεις δει τι μ' έχει αναστατώσει,
ποτέ δεν έχεις νιώσει τι μου συμβαίνει, τι.

Αχ, και να γινόμουν η αγάπη σου,
αχαχ, και να κοιμόμουν στο κρεβάτι σου,
αχ,να 'μουνα εκείνη που στά χέρια σου κρατάς,
αχ, και να μου λες πως μ' αγαπάς.

Είσ' ένα πάθος δυνατό,
κι όμως δεν το 'χεις μάθει,
πρόβλημα καθημερινό που μοναχή μου ζω,
σκέψη που καίει το μυαλό, μες στην καρδιά μου αγκάθι,
απ' τα ωραία λάθη που αξίζει ν' αγαπώ.




και ακόμα ένα από τον ένα και μοναδικό ερωτικό τραγουδιστή όλων των εποχών:


Στίχοι: Ανδρέας Νεοφυτίδης
Μουσική: Μάριος Τόκας
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Πάριος

Είμαι τυχερός που έχω εσένα
πρώτη μου φορά είμαι τυχερός
όλες μου οι αγάπες ένα ψέμα
πριν γνωρίσω μάτια μου εσένα

Πρώτη φορά που νιώθω τόσο ερωτευμένος
πρώτη φορά μου χαμογέλασε η ζωή
μα δεν το λέω πόσο είμαι ευτυχισμένος
γιατί οι άνθρωποι ζηλεύουνε πολύ

Είμαι τυχερός που έχω εσένα
πρώτη μου φορά είμαι τυχερός
άλλαξε ο κόσμος πια για μένα
έβαλα φωτιά στα περασμένα

Πρώτη φορά που νιώθω τόσο ερωτευμένος
πρώτη φορά μου χαμογέλασε η ζωή
μα δεν το λέω πόσο είμαι ευτυχισμένος
γιατί οι άνθρωποι ζηλεύουνε πολύ

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

γκρινιαρικο, ζηλιαρογατο που φωναζει...μμμμ!!!
καλε χαριτωμενη εισαι : )))
μην σε πιανει καταθλιψη!
και τα τραγουδια πολυ ερωτικα...αμ πως ; )))

Dee Dee είπε...

Ειδικα το δευτερο τραγουδι του Παριου ειναι ολα τα λεφτα!! Το ειχα ξεχασει και πολυ μου αρεσει που με αυτο το παιχνιδι εχω ξαναθυμηθει κι αλλα αγαπημενα τραγουδια!

Για τα ελαττωματα, μια χαρα χαλια εισαι κι εσυ απο ο,τι βλεπω :):)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

kanataki είπε...

κι εσυ τενκό artou?

artou είπε...

una mama και οχι μονο

καλή είμαι λες ε?

artou είπε...

Dee Dee
είσαι μια τρέλα με το περουκίνι βρε δε σε χορταίνω

artou είπε...

kanataki

αχα αχα ! !