Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2008

Με χαλάει αυτός ο καιρός ειναι πολυ μελαγχολικος και καθόλου συγκεκριμένος

Δεν βρέχει να το ευχαριστηθω να κάτσω στο τζάκι μου μπροστα και να ακουω τις σταγονες απο εξω να πεφτουν.
Νιώθω οτι κλαει ο Θεός ετσι οτι ποναει και πενθει για κατι

Δεν ειμαι στα καλά μου το τελευταιο καιρο λαθη του παρελθοντος ερχονται συχνα και με επισκεπτονται ακαλεστοι φυσικά πάντα μαζί τους φέρνουν και όμορφες στιγμές και γλυκες αναμνήσεις που όμως στο τελος καταφερνουν να τις εξοντωνουν και να φευγουν ευτυχισμενοι για το κακό που εκαναν.

Το Σαββατοκυριακο αλήτεψα ,αλητεψα πολύ βγήκα χόρεψα γύρισα νωρίς το πρωι και τηναεπομενη μερα απλως κοιμομουν και οταν ξυπνησα ντυθηκα και βγηκα για να συνεχισω.Το ειχα πολυ αναγκη να μην μεινω καθολου σπιτι ήθελα να βγω και ας μην ηξερα που παω απλα να μην κατσω σπιτι εχουν αρχισει και με πλακωνουν οι τοιχοι εχει αρχισει να με κουραζει ο εαυτος μου οταν ειμαστε μονοι μας και ειπα απλα να τον βαλω σε κοσμο να τον κανω λιγο να ξεφυγει

Και ετσι εγινε τον εβγαλα τον διασκεδασα τον ποτισα για να ξεχασει και στο τελος τον γυρισα εξουθενωμενο στο σπιτι τον εβαλα για υπνο και του υποσχεθηκα οτι θα μεινω κοντα του μεχρι να κοιμηθει...

Περνάω φάσεις περίεργες και εντελως αντιθετες μεταξυ τους αλλάζουν τα συναισθηματα μου άπειρες φορές τη μερα και η ψυχολογια μου μεταβάλεται πιο γρήγορα και από τη τιμη της ντοματας στη λαικη.
Δεν ξερω πως να το αντιμετωπισω απλα συμβιβαζομαι και παω οπου με παει....

7 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Πάντα το ίδιο λεω, αλλά..
θα περασει κι αυτό, λοιπόν.

φιλιά :)

Άκης είπε...

Εγώ με την σειρά μου θα σε συμβούλευα να μην συμβιβάζεσαι απλά να δεχτείς πως έχουν τα πράγματα όσο δύσκολο καί αν είναι.Μην ανησυχείς.Μια φάση της ζωής σου είναι και θα περάσει.Ελπίζω γρήγορα.Μέχρι να περάσει κοίτα να προσέχεις τον εαυτό σου καί να περνάς καλά.Στην τελική με αυτόν ΄πρέπει να τα έχεις καλά καί όλα τα άλλα έρχονται...
Την καλημέρα μου.

fevis είπε...

Go with the flow... Καμιά φορά είναι η καλύτερη ιδέα.. Και η ζωή έχει και χιούμορ, αποδεδειγμένο αυτό και μπορεί να μας πάει εκεί που ούτε καν φανταζόμαστε...

Dee Dee είπε...

Τζα, που χαθηκες βρε!

Να ξεδωσεις, να αφεθεις και να κανεις οτι θελεις. Αν και νομιζω οτι η καταχρησεις δεν ειναι αυτο που χρειαζεσαι, αλλα ειναι αυτο που πιανομαστε οι περισσοτεροι οταν δεν ξερουμε τι μας φταιει και απο που να αρχισουμε να διορθωνουμε τι :)

Θα δεις οτι με τον καιρο θα σε κουρασει η εξαλλη ζωη, θα σου λειψει ο εαυτουλης σου και θα κατσετε να τα ξαναπειτε σαν δυο παλιοι καλοι φιλοι. Θα ερθει μονο του στην ωρα του, τη σωστη στιγμη. Καλα κανεις και δεν βιαζεις καταστασεις, ζησε τη στιγμη και ολα θα διορθωθουν φιλεναδα, αυριο ειναι η αρχη μιας καινουριας υπεροχης μερας.

..............Τα λεω σε σενα να τα ακουω κι εγω γιατι σημερα ειμαι σκατα! Απο χθες το βραδυ με εχει πνιξει το αγχος για θεματα δουλειας και συγχιζομαι που αγχονομαι τοσο για πραγματα που διορθωνονται! Παμε μαζι λοιπον μπροστα, η καθεμια με τις δικες της τρικλοποδιες και τα δικα της παθη και λαθη.....σε περιμενω..... μη γυρισω το κεφαλι και δε σε δω διπλα μου....αντε, να μη νιωθω κι εγω μονη στην ανηφορα :)

artou είπε...

Μαριλενα

θα περάσει αλλά τις πληγές ποιος τις γιατρέυει μετα?

artou είπε...

Άκης

να περάσει καλέ μου γιατί πολύ με έχει ταλαιπωρήσει

fevis
εμένα μου πάει το όσα πέρνει ο άνεμος

artou είπε...

Dee Dee

δίπλα σου είμαι και πάμε παρέα τώρα αν μείνω λίγο πίσω μην τσαντιστείς απλά περίμενε με και θα σε φτάσω κάποια στιγμή