Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2008

Έρωτας δίχως λογική

Τι να σημαίνει άραγε?

Να ξέρω οτι είσαι μακρυά μου και να υποφέρω
Να ξέρω οτι μου κάνεις κακό ακι να σε θέλω
Να σε βλέπω ακι να λιώνω
Να εχω τόσα να σου πω και όμως όταν σε βλεπω να μην μπορώ να πω λέξη
Νιώθω χμ δεν ξέρω τι είναι αυτό που νιώθω ακριβώς

Ξέρω οτι μου λείπεις ξερω οτι πονάω κλαίω
προσπάθησα να σε κρίνω να σε αδικήσω να σε κάνω να φανείς στα μάτια μου λάθος μήπως και σε ξεχάσω και πάλι δεν τα κατάφερα
πάντα σε δικαιολογώ δεν το θέλω πίστεψε με αλλά δεν μπορώ και να κάνω αλλιώς

Μου συμβαίνουν πράγματα που δεν μπορώ να ελενξω δεν τα εχω ξαναβιώσει όαλ αυτά και με φοβίζουν

Στην αρχή μου άρεσε το παράνομο το κρυφό τοα απαγορευμένο το παιχνίδι δίχως τέλος δίχως μέλλον δίχως αύριο
αλλα΄και αυτό μου το στέρησες μου το πήρες δίχως ποτέ να μάθω το γιατάι

Τι πραγματικά συμβαίνει τι έχεις στο μυαλό σου?Μια ολόκληρη ζωη να αναλύω συμπεριφορές και ακατανόητα σημάδια μήπως και βγάλω ακρη για πράγματα που απλά δεν είπες ποτέ και ήθελα τόσο να ακούσω

Που να σαι και πόσο με σκέφτεσαι γιαταί έφυγες ετσι και πότε θα ξανάρθεις?Εχω πολλά να σου πω το ξέρεις τι λες θα καταφέρω ποτέ να τα μοιραστώ μαζί σου?
Να σε ξεχάσω μου λένε και να παώ παρακάτω δεν θέλω δεν μπορώ και δεν είμαι έτοιμη...
Βασανίζομαι και ώρες ώρες ξυπνάω από το λίθαργο σου όμως μόλις ξυπνήσω σαν να το νιώθεις έρχεσαι πάλι ξαφνικά ακι απρόσμενα μόνο και μόνο για να με ξαναβυθήσεις στον ύπνο το βαρύ εκει να με κρατάς κοιμησμένη.


Γιατί
"δεν μ αφήνεις να σ αφήσω γιατί?"

5 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Στο χέρι σου ειναι όλα.
μα όλα.
ξύπνα λοιπόν από τον λήθαργο και άρχισε να ζεις.
μονο όταν εσύ επιτρέπεις στον άλλον, σε κάνει "παιχνιδάκι".

Dee Dee είπε...

Αχ φιλεναδα, δεν φταιει αυτος αν εσυ δεν ξεκολλας........ ετσι, παντα θα φταιει κι εσυ παντα θα εισαι εδω που εισαι....ουτε ενα βημα πιο μπροστα!

Ξερω οτι δε μου θυμωνεις οταν σου παω κοντρα γι' αυτο στα λεω :)

Φιλακιαα

Ανώνυμος είπε...

Να ευχηθώ να έρθει το σημαντικό γρήγορα για να σε κάνει να αφήσεις τα υπόλοιπα χιλιάδες μίλια πίσω. Μακάρι να ήταν τόσο εύκολο να τιθασεύσουμε το μυαλό και την ψυχή μας για να μας υπακούσει. Η διαδρομή ωστόσο είναι ωφέλιμη, όπως και να είναι.

kanataki είπε...

έλα !

κι είναι και δευτέρα και δεν ξέρω τι να πω για παρηγοριά

roadartist είπε...

πικρό...αλλά όμορφο..